نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ستاره ی رم همچنان هدف اول یوونتوس است

ستاره ی رم همچنان هدف اول یوونتوس است

نیکولو زانیولو، بازیکن آ اس رم، هدف بلندمدت یوونتوس است و بیانکونری ها همچنان مشتاق هستند تا او را در آینده نزدیک به تیم خود اضافه کنند.

 

زمانی که دیبالا در تابستان یووه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد، او بهترین هدف برای جایگزینی پائولو به حساب می آمد. با این حال، بیانکونری ها نتوانستند به او نزدیک شوند، زیرا رم او را به یکی از اعضای اصلی تیم خود تبدیل کرده است.

 

جالوروسی مطمئن بود که او در تیم خود می ماند زیرا بیانکونری برای برآورده کردن قیمت درخواستی آنها با مشکل مواجه شدند و این دقیقاً همان چیزی بود که اتفاق افتاد، اما یووه از اضافه کردن او به تیم خود منصرف نشد و این در حالی است که قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می رسد.

 

این بدان معناست که رم ممکن است او را با مبلغی ناچیز در پایان این دوره از دست بدهد، اما آنها سخت کار می کنند که این کار را نکنند و بتوانند او را برای یک قرارداد حدید راضی کنند.

 

گزارشی در مورد Calciomercato نشان می دهد که آنها با اطرافیان او تماس گرفته اند تا بر سر یک قرارداد جدید مذاکره کنند ولی هنوز توافقی امضا نشده است، اما رم معتقد است که بازیکن خود را حفظ خواهد کرد.

 

علاقه یوونتوس به بازیکن خود رم را تهدید می کند و آنها هر کاری که لازم باشد انجام خواهند داد تا اطمینان حاصل شود که او از چنگ بیانکونری دور بماند ولی یوونتوس او را هدف اصلی خود می دانند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: